پاسخ پرسش‌های پرتکرار

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

پرداخت در محل

در حال حاضر این امکان غیرفعال می باشد.

رویه پرداخت

پرداخت اینترنتی

کاربران بخارا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

  – شماره کارت  (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

  – رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
   – CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد ) 

   – تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

– مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری بخارای خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.) 
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از بخارا، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد. 
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، بخارا مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

 

پرسش های پر تکرار

از آنجائیکه تمامی کالاها قبل از ارسال تست می شوند امکان خرابی محصول وجود ندارد، اما  برای اطمینان خاطر، شما می توانید ظرف 5 روز از دریافت سفارش، محصولات مصرفی که ممکن است غیرقابل استفاده باشند نظیر خشک خودکار، ماژیک و… را بعد از بررسی و هماهنگی و تایید مرجوع بفرمایید.

روش ارسال در شهرستان بروجرد ارسال بصورت پیک موتوری می باشد، سفاراتی که تا ساعت 13 ثبت شوند در همان روز و پس از این ساعت در روز بعد تحویل داده می شوند.

 

خیر، برای خرید از طریق گوشی می بایست از مرورگر تلفن همراه خود وارد نشانی سایت به آدرس https://www.bokhara.ir شوید و پس از ثبت نام یا ورود به سایت اقدام به مراحل خرید خود نمایید.

بله از آنجائیکه شروع کار فروش آنلاین ما از طریق شکبه های فضای مجازی بوده می توانید از نشانی ما در این شبکه ها هم سفارش خود را ثبت نمایید.
نشانی اینستاگرام: @bokharair

تلگرام: @bokharair

ایتا: 09358002080

شما با مراجعه به پروفایل خود می توانید تا پیش از ارسال کالا سفارش خود را لغو نمایید. همچنین با تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه نیز می توانید از پشتیبان درخواست لغو سفارش مورد نظر خود را نمایید.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما

تماس تلفنی 06642612000